REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO - www.notbebe.pl
I.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług
drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu
Internetowego www.notbebe.pl. Sklep prowadzą Zuzanna Kaczmarek i Amadeusz Gałach prowadzący działalność gospodarczą pod firmą I’M NOT BEBE s.c. wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii pod adresem: ul. Śniadeckich 9, 64-100 Leszno, NIP: 6972375512, REGON: 385410900, zwanych dalej
Sprzedawcą.
- Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez adres poczty elektronicznej: hello@notbebe.pl.
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie
internetowej www.notbebe.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie,
odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na
nośniku w każdej chwili.
- Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą
elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika
sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu
teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i
modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka
wystąpienia zagrożeń w/w, Klient powinien stosować właściwe środki
techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności
programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie
pojęcia oznaczają:
Dni robocze – są to
dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Klient – osoba
fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu
Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie
Internetowym;
Kodeks Cywilny – ustawa
z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Konto – przydzielona
danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może
dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
Konsument – Klient będący
konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
Przedsiębiorca - Klient
będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
Regulamin – niniejszy
dokument;
Towar – produkt
prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy
każdym z prezentowanych produktów;
Umowa sprzedaży – Umowa
sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem;
Usługi – usługi
świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr
827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – oświadczenie
woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży,
określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. Zasady
korzystania ze Sklepu Internetowego
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem
spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient,
następujących minimalnych wymagań technicznych:
- komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do
Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa Internet Explorer w
wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji
32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1.
lub nowszej,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies
oraz Javascript.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta,
która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w
Sklepie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści
zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc,
zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób
trzecich,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób
niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie
określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie
lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji
handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób
nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w
ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku
osobistego,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób
zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami
korzystania z sieci Internet.
IV. Usługi
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie
z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu.
- Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym
dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez
wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na
jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi
polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na
czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta
żądania usunięcia Konta.
- Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w
formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy
adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu
rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może
odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie
usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu
z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z
subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się
w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania
okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną
podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym
nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi
inaczej.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego
Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania
lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać
umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. Procedura
zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego.
- Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i
zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty
elektronicznej.
- W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny
na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone
Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia
Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w
postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres
poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do
realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu
oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje
Umowa sprzedaży.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
Regulaminem.
VI. Dostawa
- Cennik dostaw towarów w sklepie internetowym jest ograniczony do terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej. Dostawa Towarów jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie
składania Zamówienia.
- Klient może wybrać następujące formy dostawy
zamówionych Towarów:
- za pośrednictwem firmy
kurierskiej;
- dostarczone do Paczkomatu;
- Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w
zakładce "Dostawa i płatności” informuje Klienta o liczbie Dni roboczych
potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, o wysokości
opłat za dostawę Towaru, a także o możliwości dostawy międzynarodowej.
- Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych
zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
- Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
- Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres
realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród
przewidzianych.
VII. Ceny i
metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
składniki, cła oraz inne opłaty.
- Klient może wybrać następujące metody płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
(w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu
Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś
wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek
bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
- gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy
dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka
zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę
potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
- płatność elektroniczna (w tym przypadku
realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez
Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez
Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu
płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po
skompletowaniu Zamówienia).
- Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu
informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności
za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o
którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym
wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od
Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
VIII.
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny
poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania
tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze
wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie
Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
- Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta
jest wyłączone w przypadku:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w
pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od
wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest
Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub
służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest
Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności
do użycia;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest
Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są
Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są
napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy
Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni
i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma
kontroli;
- Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby
Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub
konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo
odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub Towarów;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są
nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
- Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
- Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania,
innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,
gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,
sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi;
- Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie
są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie
prawa odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na
odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły,
ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot
powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu
od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w
tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy
użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że
Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie
będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest
zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
- Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu
Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
IX. Reklamacje
dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego
Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 –
576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Przedsiębiorców rękojmia jest
wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych
prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres
I'M NOT BEBE, ul. Śniadeckich 9, 64-100 Leszno, na adres
poczty elektronicznej: hello@notbebe.pl.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć
reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód
zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w
terminie do 14 dni roboczych.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej
uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w
terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
X. Reklamacje
w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem
Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na
adres: I'M NOT BEBE, ul. Śniadeckich 9, 64-100 Leszno,
na adres poczty elektronicznej: hello@notbebe.pl.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w
terminie do 14 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków
w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
XI. Pozasądowe
sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
- jest uprawniony do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem a Sprzedawcą;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z
bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
porady@dlakonsumentow.pl;
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XII. Ochrona
danych osobowych
Podane przez
Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie
Sklepu.
XIII.
Postanowienia końcowe
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym
majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy,
domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy,
logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować
wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych
pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane
sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu
postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych
pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane
sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach
Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy
Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu
Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie.
Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz
z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej.
Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich
ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje
nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę
w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie
Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje
rozwiązaniem Umowy.
Do pobrania: REGULAMIN SKLEPU