ZWROTY:
1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie, bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia - FORMULARZ ZWROTU.
3. Procedura zwrotu dotyczy, gdy produkt posiada oryginalnie przypięte metki i nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania.
4. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na nasz adres: I'M NOT BEBE, ul. Śniadeckich 9, 64-100 Leszno.
5. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
6. Po odebraniu przez nas przesyłki zwrotnej, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych klient otrzyma od nas informację drogą mailową lub telefoniczną o przyjęciu zwrotu.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostarczenia przesyłki, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient podczas zamówienia, chyba, że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie wiązał się z dodatkowym kosztem.
WYMIANY:
Niestety, nie oferujemy możliwości wymiany towaru, ponieważ nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny.
W przypadku kiedy otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań względem rozmiaru, proponujemy zwrócić produkt w terminie 14 dni i zamówić ponownie w innym rozmiarze.
REKLAMACJE:
1. W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, klient ma prawo reklamować produkt z tytułu rękojmi.
2. W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu uszkodzenia i zdjęcia na adres e-mail: hello@notbebe.pl. Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem - FORMULARZ REKLAMACJI należy wysłać na nasz adres: I'M NOT BEBE, ul. Śniadeckich 9, 64-100 Leszno.
3. W przypadku braków w reklamacji wzywamy klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania.
4. Po odebraniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych klient otrzyma od nas informację drogą mailową lub telefoniczną o rozpatrzeniu reklamacji.
5. Reklamacji podlegają produkty oryginalnie wadliwe.
6. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, taśm itp.)
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji
- odbarwienia
- przemoczenia